"מאציל רוח קדושה ויראת שמים, ישועות ורפואות על הלובש" – בעקיטשע שהיה שייך ולבש הרב הקדוש המפורסם איש טהור עושה פלאות עובד ד' בסילודין רבי חיים זאנוויל מריבניץ.
לבקיטשע מצורף אישור נדיר ומיוחד, מאת תלמידו הקרוב אליו הגה"ק רבי עקיבא מפאריסוב שליט"א מזקני צדיקי דורנו ומגדולי בעלי הקבלה ותורת הנסתר.
הרבי מפוריסוב מעיד גם באורח נדיר ביותר על מהימנותו וישרותו של הפריט והיותו ביושר ובנאמנות.
'חפצא דקדושא' אשר נשתמש בו צדיק בזמנים כבירים, לעת עריכת תפילותיו הטהורות מעומק לבבו הצח, בעת קבלת קהל דורשי ד' ומצפים לברכות פיו ובעת פעל ישועות לאלפי ישראל.
נדיר ביותר, לא בנמצא פריט קדוש מאחד מגדולי הצדיקים האחרונים, מאושר בחותם גבוה וקדוש.
סגולה ליראת שמים, לפרנסה וישועה בכל העניינים!
קדושת מלבושי הצדיקים בעת לבישתם וגם אחר שלבשו אותם:
– כתב מרנא ה'חתם סופר' בפרשת תולדות ד"ה אנכי, כי המלבוש משפיע על כל הלובש אותו, ואם הלובשו היה אדם קדוש הוא מאציל קדושה על הלובש אחר כן גם כן.
-גם בספר הק' 'פנים יפות' מבעל ההפלאה רבו של מרן החתם סופר כתב (פרשת לך לך ד"ה הרימותי) שעל נכסי הצדיקים שורה קדושה גם כשאינו מלובש בה.
– ובירושלמי תענית פ"ד ה"א משמע שדודו של רב אדא לבש את מלבושו של רב לעת תפילת נעילה.
– מסופר כי הרה"ק המפורסם רבי דוד משה מטשורטקוב שלח לחותנו הרה"ק רבי אהרן מטשערנאביל מלבוש קודש שהיה לו בירושה מאביו עטרת תפארת ישראל מרוז'ין, והרה"ק מטשערנאביל התבטא מיד כשקבלו: אמנם אנו נוהגים ללבוש מלבוש לבן והוא שלח לי מלבוש שחור, אולם הוא סגולה ליראת שמים ותיכף לבשו.
– גם הרה"ק הדברי בינה מביאלה נהג להחזיק את מטהו של הרה"ק רבי אלימלך מליז'ענסק וכן להלביש את בניו בבגדי צדיקים, בעת שמחת חופתם.
– ידועים מקור הדברים בירושלמי נדרים 'מקלו של רבי מאיר היתה בידי והיא מלמדת לי דעת'.
מצב הבעקיטשע – קפוטה:
כפתור אחד חסר בקידמת הבעקיטשע. מעט כפתורים רופפים. בשרוול אחד חסרים ב' מג' הכפתורים. מעט מקומט. ללא בלאי וקרעים. מצב טוב – טוב מאוד.